27 Nisan 2013 Cumartesi

Seksenler Dizisinde Çalan Şarkı 30.04.2013

Seksenler Dizisinde Çalan Şarkı 30.04.2013 son bölümde çalan müzik
Ben Olmalıydım, Ben Olmalıydım seksenler, Ben Olmalıydım sözleri, Boynuna sarılan ben olmalıydım, Seksenler, seksenler dizisi.

Seksenler Ergün ve Nazlı Sonunda Buluşuyor!
30 Nisan Salı TRT – 1  19:50′ de yayınlanacak yeni bölüm Seksenler dizisinde Ergün’ün hayali gerçek oldu ve Nazlı ile buluştu. Ergün, Nazlı ile buluştu ama Niyazi’nin kem gözleri ve fonda çalan bu şarkı üzerlerinde adeta bir gölge gibiydi.
Gülden Karaböcek – Ben Olmalıydım
O sevgi en başta benim hakkımdı
Biricik sevdiğin ben almalıydım.
Gönlüne başkası girmemeliydi
Tanrıdan dileğim ben olmalıydım
Ellerin ellerinde buluşmalıydı
Gözlerim gözlerinde konuşmalıydı
Kalbim kalbimde ağlaşmalıydı
Boynuna sarılan ben olmalıydım
Ben olmalıydıım ben olmalıydıım
Sevilen özlenen ben olmalıydım
Seni bir başkası sevmemeliydi
Kalbinin sahibi ben olmalıydım
Ben olmalıydıım ben olmalıydıım 
Sevilen özlenen ben olmalıydım
Seni bir başkası sarmamalıydı
Kalbinin sahibi ben olmalıydım
Ellerin ellerinde bulusmalıydı
Gözlerim gözlerinde konuşmalıydı
Kalbim tek kalbimde ağlaşmalıydı
Boynuna sarılan ben olmalıydım
Ben olmalıydıım ben olmalıydıım 
Boynuna sarılan ben olmalıydım x3




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder