27 Nisan 2013 Cumartesi

Will.i.am ft. Justin Bieber – That Power dinle ve Sözleri


Will.i.am ft. Justin Bieber – That Power Şarkısı ve Sözleri
Geçtiğimiz zamanlarda piyasaya çıkan That Power şarkısı Justin Bieber ve Will.i.am severlerini heyecanlandırdı. Will.i.am ve son zamanların en popüler isimlerinden olan Justin Bieber Thar Power şarkısı ile bir araya geldi. Oldukça hareketli ve eğlenceli olan olan That Power şarkısı ve sözleri yazımızın devamındadır değerli okurlarımız. That Power şarkısı, Youtube üzerinden yayınlandıktan sonra ortalama 4 gün içerisinde tam 6 Milyon izlenme sayısını geçti. Bunuda bir not olarak paylaşmak istedik.

Will.i.am ft. Justin Bieber That Power Şarkı Sözleri

And on, I’m alive, I’m alive, I’m alive
Ve yaşıyorum, yaşıyorum, yaşıyorum
And on, I can fly, I can fly, I can fly
Ve uçabiliyorum, uçabiliyorum, uçabiliyorum
And on, I’m alive, I’m alive, I’m alive
Ve yaşıyorum, yaşıyorum, yaşıyorum
And im loving every second minute hour bigger better stronger power
Ver her saniyeyi, dakikayı, saati daha fazla, en fazla, en güçlü şekilde seviyorum
I got that power
Bu güce sahibim
I got that power
Bu güce sahibim
I got that power
Bu güce sahibim
Power power power
Güce, güce, güce
They call will-A
will-a diyorlar.
Stay so cool, I’m chilli
Sakin dur, ben sakinim.
I done made that maley
Onu bitirdim.
On my way to that valet
Uşağıma giderken.
Used to have a ticket thing, but now I got that bigger bank
Biletli birşey vardı ama şimdi daha büyük bir yığınım var.
Who who cares what the haters state
Kinciler ülkesini kim kim takar.
They hate on me cause we doing what they cant
Onların yapamadıklarını yaptığımız için bizden nefret ediyorlar.
I stay on that hussle, I flex that loose to muscle
O şekilde duruyorum, kaslarımı eritmek için büküyorum.
Hate to bust your bubble
Havanı patlatmak için nefret et.
Im on that other level
Ben diğer aşamadayım.
Imma take it higher and high and high and higher
Onu daha yükseğe, daha ve daha yükseğe taşıyacağım.
I stay and buy attire
Duruyor ve kıyafet alıyorum.
Keeping burning like that fire
O ateş gibi yanmaya devam ediyorum.
And on, I’m alive, I’m alive, I’m alive
Ve yaşıyorum, yaşıyorum, yaşıyorum.
And on, I can fly, I can fly, I can fly
Ve uçabiliyorum, uçabiliyorum, uçabiliyorum.
And on, I’m alive, I’m alive, I’m alive
Ve yaşıyorum, yaşıyorum, yaşıyorum.
And im loving every second minute hour bigger better stronger power
Ver her saniyeyi, dakikayı, saati daha fazla, en fazla, en güçlü şekilde seviyorum.
I got that power
Bu güce sahibim.
I got that power
Bu güce sahibim.
I got that power
Bu güce sahibim.
Power power power
Güce, güce, güce.

Will.i.am ft. Justin Bieber – That Power Şarkısı dinle



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder